SERVICE, KVALITET OG KUNDEOPLEVELSER

Uddannelse for Salgskoordinatorer og Sagsbehandlere

3 LEKTIONER

UDDANNELSE FOR SAGSKOORDINATORER OG SAGSBEHANDLERE

En ejendomsmægler bruger millioner af kroner på at få kunder i tale via internettet, på telefonen og i butikken. Hver eneste kunde er en mulig køber og sælger og udgør derfor en værdi på 2 handler, finansiering, forsikring, henvisning til samarbejdspartnere, mm. Så et enkelt opkald kan være mere end kr. 100.000 værd… men det kan også koste kr. 100.000.

”Byens Bedste Service” er en helt ny uddannelse, der henvender sig til sagskoordinatorer, sagsbehandlere og administrative medarbejdere, der i det daglige taler med købere og sælgere i telefonen og i butikken – ofte når mæglerne har travlt på fremvisninger og vurderinger.

I de seneste 12 måneder har vi gennemført mere end 1000 opkald til mæglerbutikker i hele landet og den kundevendte sagsbehandler gør en stor forskel, når det handler om at “fange kundens opmærksomhed”, afdække kundens behov, lave en aftale om en fremvisning / vurdering, registrering i køberkartotek eller “sælge” en henvisning til banken – med et smil.

Langt de fleste sagsbehandlere yder allerede en rigtig god service og med de rigtige værktøjer, kan de blive endnu bedre til at komme ”tættere på kunderne”, så det kan ses på butikkens kundetilfredshed og bundlinie.

TEORI OG PRAKTISK TRÆNING

Træningsdagen vil blive gennemført i 2 halvlege á 3,5 time + pauser til frokost og networking. 1 halvleg er inspiration, værktøjer og best practice.

2. halvleg er praktisk træning i at bruge de nye værktøjer i hverdagen og hjælp til implementering af nye ideer i butikken. Alle dage afsluttes med at du arbejder med din egen personlige handlingsplan, med fokus på hvordan du kan bidrage til at butikken bliver byens bedste til at yde service og skabe værdi overfor kunderne.

INVESTERING

Din investering udgør kr. 1.950 + moms pr. deltager.

UDBYTTE:

Som sagsbehandler / sagskoordinator får du inspiration og værktøjer til at:

  • Opnå større sikkerhed i kommunikationen med køber og sælger
  • Øge din personlige gennemslagskraft i alle kundevendte situationer
  • “Gå tættere på” og spørge mere ind til køber og sælger
  • Yde byens bedste service i telefonen og i butikken
  • Udnytte dine styrker i kundekontakten
  • Skabe værdi og “sælge” til forskellige kundetyper
  • Håndtere “mange bolde i luften” og prioritere din hverdag
  • Indføre “den gode aflevering” i butikken
  • Forbedre kommunikation og samarbejde i hverdagen
PRINT SIDE SOM PDF

ÈT OPKALD KAN VÆRE KR. 100.000 VÆRD!

Som sagsbehandler / sagskoordinator vil du gennemgå et struktureret træningsforløb og vil blive klædt på med de bedste færdigheder og værktøjer til at yde byens bedste service i telefonen og i butikken. Forløbet bliver gennemført over en periode på 4 måneder med én trænings-dag hver måned. Du kommer til at lade dig inspirere af andre sagsbehandlere på uddannelsen og kommer til at udvide dit personlige netværk, som du kan trække på når du har brug for faglig sparring eller input til problemstillinger i din hverdag.

BYENS BEDSTE SERVICE UDDANNELSE I OVERSKRIFTER:

#Del 1 Første del handler om dig. Vi tager afsæt i din DISC profil og arbejder med hvordan du kan øge din sikker-hed og gennemslagskraft i kontakten med købere og sælgere. En positiv bivirkning ved dagen er, at du også bliver bedre til at trænge igennem til dine kollegaer når de ikke har gjort som I har aftalt for…. 10. gang.

#Del 2 Anden del handler om service, service, service! Du vil blive inspireret til yde byens bedste service i alle kundekontakter og få værktøjer til at få dine kollegaer med på ideen i butikken. Du får det bedste af det bedste fra vores oplevelser i hele landet.

#Del 3 Tredje del handler om salg. Du får de bedste værktøjer til at spørge ind til kunderne, afdække deres behov, “sælge” en vurdering, en henvisning, en fremvisning eller give køberne en positiv oplevelse ved at blive skrevet op i køberkartotek. Vi træner kundesituationer og du lærer at sælge til forskellige kundetyper.

#Del 4 Fjerde del handler om intern service og samarbejde. Tilfredse kunder starter med tilfredse kollegaer. Du får værktøjer til at indføre “den gode aflevering” og inspiration til at give dine kollegaer anerkendende feed-back, der vil motivere dem til at levere god kvalitet og service internt.

ELOOMI E-LEARNING

Hele udviklingsforløbet bliver understøttet af Mæglerakademiets elearningsforløb. Med systemet eloomi får du adgang til værdifulde e-learning moduler, der knytter sig til hver enkelt træningsdag. E-learning modulerne indeholder forskellige elementer som Best Practice videoer, spændende artikler, downloads og små tests. Du får adgang til eloomi i 12 måneder, hvor du på farten får de bedste og mest værdifulde tips og tricks fra Mæglerakademiet direkte i indbakken på mobil eller tablet.

PERSONLIG COACHING

Der vil være max 12 deltagere på holdet, hvilket betyder at vi har mere tid til den enkelte. Du vil blive tilbudt 2 per sonlige coaching-samtaler, hvor vi tager udgangspunkt i dig og i din arbejdssituation. Du bestemmer temaet for din coaching, som er 100% fortrolig og bliver mellem din coach fra Mæglerakademiet og dig.

KONTAKT

Hvis du er interesseret i dette forløb, så ring til os på +45 71 99 92 99 eller send en mail til Mæglerakademiet på info@maeglerakademiet.dk.

Vi kommer gerne og præsenterer forløbet for dig og dit team.