Mægler Konference 2022

Personlig branding

Den 2. og 3. november i henholdsvis Aarhus og København

KUNSTEN AT SKILLE SIG UD, BLIVE HUSKET OG VALGT

Personlig branding handler i bund og grund om indtryk, udtryk og aftryk. For at give dine købere og sælgere
et godt indtryk og forhåbentlig efterlade et godt og solidt aftryk, ja så må du sørge for at give udtryk for,
hvem du er. Det er opskriften på det gode personlige brand.

Analyser viser, at 3 ud af 4 sælgere ikke kan huske navnet på den sidste mægler de havde på besøg og 9 ud af 10 havde svært ved at se, høre og mærke forskellen på mæglerne. Der skal mere til end stor, større, størst. Traditionel markedsføring og busbagsider er i dag bare ikke nok.

De sociale medier har ændret spillereglerne i branchen og nye mæglere stjæler både opmærksomhed og markedsandele rundt om i landet.

Det handler om at blive spurgt. Være efterspurgt. At blive inviteret ud.

Den erfarne kædemægler med 20 år i byen bliver udfordret på at fastholde sin position.  Unge mæglere dukker op med ny energi og et stærkt ønske om at skille sig ud fra de mere etablerede mæglere i byen.  Personlig branding og positionering er og bliver et altafgørende konkurrenceparameter i fremtiden – hvis du ikke ønsker at bruge det meste af din tid på at undskylde dit salær og alt for lave udbudspris.

På Mægler konferencen har vi valgt at sætte fokus på PERSONLIG BRANDING og på kunsten at skille sig ud – uanset om du er kædemægler eller uafhængig mægler.

Vi har fornøjelsen af at præsentere nogle super inspirerende
personligheder der både kan, vil og tør skille sig ud. Fælles for dem er, at de alle har opnået helt unikke resultater
ved at være sig selv. Mellem deres indlæg har vi mulighed for at stille spørgsmål til deres beslutninger, udfordringer og resultater.

Dit udbytte?
1. Inspirerende indlæg fra mæglere der har haft modet til at skille sig ud.
2. Ideer  og konkrete værktøjer til at arbejde med personlig branding i din lokale markedsføring.
3. Konkret viden om hvordan du positionerer dig lokalt, bliver husket og valgt.
4. Indsigt fra den seneste brancheanalyse. “Vælger sælger brand (kæde) eller personlighed?”
5. Lækre bobler og networking i det bedste selskab.
6. Indsigt i hvordan kædens brand kan styrke det personlige brand
BONUS:  Tager du dine kollegaer med, vender I hjem med fornyet energi og en masse ideer til at skille jer ud på det personlige plan og som team.

PRIS: KR. 2.950 + MOMS PR. DELTAGER

Inkluderet i prisen er morgenkaffe, en let frokostbuffet og eftermiddagskaffe med kage og frugt.
Ved tilmelding modtager du en bekræftelse med alle praktiske informationer og en faktura.

On-Line deltagelse er en mulighed for kr. 4.500 + moms for hele butikken.  Tilmelding nederst på siden.

KONFERENCENS TIDSPLAN

09.00–10.00: INDTJEKNING, MORGENBUFFET OG NETWORKING
10.00–10.30: ÅBNING AF KONFERENCEN V. JAN SARGENT LARSEN, PARTNER I MÆGLERAKADEMIET
Branding er kunsten at skille sig ud fra mængden
Hvad har vores speakere til fælles?
10.30–11.15: ”TØR DU VÆRE DIG SELV?” V. LARS ELBÆK, Medstifter af Elbæks
”Det er virkelig blevet vores styrke, at vi har turdet gøre alt det, man ikke normalt gør og samtidig ønske Janteloven der, hvor peberet gror.”
11.15–11.30: ET GLAS BOBLER – SPØRG LARS… OM HVAD SOM HELST.
11.30–12.15: “HVORDAN STYRKER KÆDENS BRAND DEN PERSONLIGE MÆGLER?” V. LONE BØEGH HENRIKSEN, INDEHAVER I HOME.
Lone fortæller om at lede mange butikker med ”personlige brands” under samme brand.
12.15–12.30: LONE SVARER PÅ SPØRGSMÅL OM LEDELSE, VÆKST OG MEDARBEJDERUDVIKLING MM.
12.30–13.15: FROKOSTBUFFET.
13.15–13.45: “KUN DET BEDSTE ER GODT NOK” V. JACOB NIELSEN EJENDRØMSMÆGLER, Stifter af Ejendrøm
– En lokalmægler i øjenhøjde. Kåret som Danmarks bedste ejendomsmægler på de sociale medier 2021.
13.45–14.00: SPØRG JACOB – NYSGERRIG PÅ, HVORDAN MAN GÅR FRA 0-300 HANDLER PÅ TRE ÅR?
14.00-14.30 “VI SKAL SKILLE OS UD, HVIS VI VIL VÆRE NR. 1 I BYEN” V. ALEX MANDRUP PAULSEN, INDEHAVER EDC
Alex giver hans bud på de mæglere der kommer til at vinde i fremtiden.
14.30-14.45 SPØRG ALEX – HAN BRÆNDER FOR UDVIKLING OG VÆKST.
14.45-15.15 KAFFE OG AGNES CUPCAKES
15.15-16.15 “HVIS MÆGLERBRANCHEN VAR EN BIL…” V. JOACHIM KAY STENDER
GranTurismo Cars er et af landets hurtigts voksende leasingselskaber inden for luksusbiler. Væksten har været en konsekvens af Joachims utraditionelle videoer på Youtube, hvor han er 100% ærlig om bilernes fordele OG ikke mindst ulemper. Joachim har mere end 70.000 følgere på YouTube.
16.15-16.30 DU KAN SPØRGE JOACHIM OM HVAD SOM HELST OG GERNE BILER – SPØRG JOACHIM
16.30-16.35 AFRUNDING AF KONFERENCEN V. JAN SARGENT LARSEN, MÆGLERAKADEMIET
16.35-18.00  NETWORKING OG ET GLAS BOBLER.

Tilmelding

    Dit navn

    Dit nummer

    Din email

    Butik

    Hvor mange deltagere vil du tilmelde?