KOMMIMÆGLER TIL LEJE

KOMMIMÆGLER TIL LEJE – SPAR TID OG VIND MERE.

Mange Indehavere har efterspurgt hjælp med at gennemføre vurderinger i en kortere periode. Den service tilbyder vi nu.

I Mæglerakademiet har vi kompetente og erfarne mæglere ansat, der er klar til at ”rykke ud” når du har brug for det. Du ved selv, at kommiprocenten falder når du eller butikken har for travlt. Forberedelsen bliver ikke god nok. Du kunne være skarpere på mødet og er ikke tæt nok i din opfølgning. Tiden er nok dit største konkurrenceparameter lige nu. Gør du det du kan eller gør du bare det du skal? Hvis du bare gør det du skal, så vinder du ikke nok af dine sager. For lidt tid går ud over din markedsandel, varelager, salg, bundlinie og humør.

Hvornår bør du leje en kommimægler?

  1. Når du har mange salgsvurderinger og dagen er for kort
  2. Når du har for travlt til at gøre det så godt som du kan
  3. Når du ikke forbereder dig som du kan
  4. Når du ikke følger tæt nok op på sælger
  5. Nå din kommiprocent er på vej ned (hvis du overhovedet har tid til at checke det)
  6. Når du slukker ildebrande og føler dig bagud med de fleste opgaver

Hvorfor leje en kommimægler?

  1. Du sparer tid. Vi aflaster dig og din butik på de vurderinger du ønsker
  2. Du vinder mere. Vores kommimægler har høj dokumenteret hitrate
  3. Det er nemt og effektivt. Vi tager vurderingen fra start til slut
  4. Du efterlader et positivt visitkort hos sælger
  5. Vi afregner på no-cure no-pay basis

HVAD FÅR DU?

  1. En uddannet mægler, der repræsenterer din butik
  2. En 100% fokuseret mægler med høj kommirate
  3. En skarp mægler, der dagligt gennemfører sambesøg og coacher kommimæglere i hele landet

 

Download priser og beskrivelse her!

Hvordan gør vi

  1. Vi ringer til sælger FØR vurderingen? (afdækker sælgers situation)
    1. Hvorfor sælge?
    2. Forventninger til pris?
    3. Er begge parter hjemme?
    4. Sætter scenen for vurderingen overfor sælger (90 min)
    5. Vi sender mødebekræftelse
  1. Vi forbereder os, herunder:  (ca. 1 time)
    1. Indhenter alle ejendommens dokumenter, tegninger, BBR, mm
    2. Afdækker kvm priser, solgte af os og konkurrenter, ”konkurrerende” sager til salg, prisniveau
    3. Udarbejder handlingsplan, salgsbudget og formidlingsaftale (fra sag til sag)
  1. Vi gennemfører vurderingen
    1. Afsætter 2 timer til vurderingen – forventer at anvende 1 – 2 timer.
    2. Foretager faglig vurdering af sælgers bolig
    3. Afstemmer sælgers forventninger til salgsforløb og mægler
    4. Skaber værdi for at vælge dig. Hvorfor vælge dig og din butik?
    5. Taler prisniveau og omkostninger
    6. Forsøger at indgå aftale eller minimum V2 møde
  1. Vi gennemfører V2 møde
    1. Vi forbereder præsentation, opdateret handlingsplan for salget, salgsbudget, print fra boligsiden, formidlingsaftale
    2. Vi afholder V2 møde i butikken
    3. Vi får underskrift eller aftaler opfølgning
    4. Vi overdrager sagen til Indehaver eller sagsbehandler.
  1. Vi følger op
    1. Vi følger tæt op på alle salgsvurderinger i 4 uger, herunder:
      i.      Telefonisk
      ii.      Mail
      iii.      Sms
      iv.      Aftale om V3
    2. Efter 4 uger overdrages sagen til butikken.

Hvad koster det?

Vi afregner 15% i provision af honoraret, når sagen kommer til salg.

Hvad gør du?

Du ringer på vores KOMMI-HOTLINE 71 99 92 99 eller sender en mail på info@maeglerakademiet.dk. Vi rykker ud fra dag til dag over hele landet.