KOMMI I KRISETIDER.

TØR DU UDFORDRE ALT DET DU GØR I DAG, SÅ TILMELD DIG!

ÅBENT KURSUS KRISEPAKKE

Udbuddet er dobbelt så stort som samme tidspunkt sidste år og mange mæglere er ok tilfredse med indgangen. De fleste sælgere spørger sig selv…og dig som mægler “hvorfor sælge nu?” og der er mange der er i tvivl om det er et godt tidspunkt at sælge. Det er det. Det ved du men den der er bedst til at skabe tillid til sig selv og til boligmarkedet vinder flest sager.

Udfordringen lige nu ligger i kommi-mæglerens evne til at få sagerne ind til den rigtige pris, så de næste kontakter med sælger ikke kun handler om at sætte boligen ned.

Nøglen til succes i krisetider handler om mæglerens evne til at opbygge tillid,  skabe tryghed og blive oplevet som en  troværdig rådgiver. På kurset “Kommi fra A-Z i krisetider” vender vi kommiforløbet fuldstændig på hovedet. Vi udfordrer både nye og erfarne mægleres måde at kommunikere med sælger, så de sammen finder den “rigtige udbudspris”.

Kurset vil påvirke din salgsrate betydeligt gennem en struktureret tilgang til sælgeropfølgning og forventningsafstemning.

Vi har sammensat et kursus på 1 dag, som vil styrke din tillid, troværdighed og hitrate overfor sælger.

Uanset om du har 10 eller 20 års erfaring som kommimægler, så får du lyst til at ændre nogle indgroede vaner efter dette kursus, som er spækket med nye værktøjer, som positionering (påvirkning af sælgers underbevidsthed), differentiering (forskellen på dig og dine konkurrenter) og de allerbedste afslutningsteknikker for at få underskriften i hus.

HVORDAN FÅR DU BOLIGEN TIL SALG TIL DEN “RIGTIGE” PRIS?

VI ER SIKRE PÅ, DU ÆNDRER NOGLE VANER PÅ NOGLE AF FLG. OMRÅDER:

  • Skab tillid og tryghed i krisetider
  • Bliv oplevet som sælgers troværdige rådgiver
  • Gennemfør V0 og start din påvirkning nu
  • Læg en ny og varieret strategi for V1
  • Vær tættere på sælger end nogensinde
  • Positioner dig i sælgers underbevidsthed, så de husker dig og vælger dig
  • At skabe værdi overfor sælger i forhold til pris, salær/omkostninger, mm
  • Gør en forskel på alle områder af din vurdering
  • Vær overbevisende i din håndtering af de største indvendinger lige nu
  • Sæt den “rigtige” udbudspris og afstem forventninger
  • Styrk din salgsrate
  • Test din evne til at skabe tillid
  • Afslut din vurdering, så du får accept (eller tæt på)

INVESTERING og DATOER

Investeringen i 1 dags kursus  udgør kun 1.950 + moms.

Har du KRISEPAKKE, er dette kursus inkluderet i pakken.

Jylland: 2. februar
Jylland: 3. maj
Sjælland: 3. februar
Sjælland: 31. maj

Begge dage gennemføres fra kl. 10.00 – 16.00. Morgenkaffe fra kl. 09.30.

Deltager og Indehaver modtager endeligt program  ved tilmelding.

Download beskrivelse og priser HER

    Personlig tilmelding til kursus "KOMMI i KRISETIDER"

    2. Februar i Jylland

    3. Maj i Jylland

    3. Februar på Sjælland

    31. Maj på Sjælland

    Dit navn:

    Din e-mail:

    Telefon:

    Firma og adresse:

    Kode:

    KOMMI I KRISETIDER

    Nye tider, kræver nye metoder. Du bliver udfordret på den måde du kommissionerer på i dag, dine argumenter og din evne til at skabe tilllid. Du vil forlade kurset med nye ord og vendinger der skaber tryghed hos sælger. Du lærer at gøre din udbudspris til jeres udbudspris. Du bliver endnu bedre til at afstemme forventninger til hele salgsforløbet.

    Program  09.00 – 12.00 Det er ny normal

    Hvordan sætter du dig op til at vinde hver eneste dag?

    Hvordan positionerer du dig selv som tillidsfuld rådgiver?

    Hvordan skaber du tryghed i “krisetider”?

    Hvorfor skal sælger sætte til salg nu?

    Hvilke ord og vendinger skaber tillid?

    Hvilke ord og vendinger skaber troværdig?

    Hvilke ord og vendinger skaber tryghed?

    Hvordan afstemmer du forventninger til hele salgsforløbet lige nu?

    kl. 12.00 – 12.45 Frokost

    Program kl. 12.45 – 16.00 Led din sælger

    Hvordan leder du dine sælgere i nedgangstider?

    Hvordan positionerer du dig i sælgers underbevidsthed, så sælger husker dig og vælger dig?

    Hvordan differentierer du dig overfor sælger?

    Hvordan faciliterer du prisen på boligen, så det bliver ”vores” pris og ikke din pris?

    Hvordan skaber du tillid, tryghed og troværdighed omkring salgsforløbet?

    Hvordan får du sælger til at opleve dit salær som en investering fremfor en omkostning?

    Hvordan behandler du sælgers tvivl og indvendinger? (faldende priser, dårligt tidspunkt at sælge, høj rente, bedre at blive boende)

    Hvordan bliver du bedre til at hjælpe sælger med at træffe beslutning?

    Hvordan nedbringer du din salgsrate gennem en struktureret opfølgning på sælger? (lille uddrag fra kurset “Højere salgsrate”)